GETEST: Verse pastasaus en curry van Albert Heijn

Ongeveer een maand geleden introduceerde Albert Heijn verse pastasauzen en curry’s. Deze producten zijn gemaakt met pure ingrediënten. Ze zitten boordevol groenten, kruiden en specerijen. Het bevat geen toegevoegde suiker en geen kunstmatige geur- en smaakstoffen. Precies zoals een goed product eigenlijk hoort te zijn.

image

Maar natuurlijk is altijd nog de vraag… smaakt het ook?
En dat mocht ik zelf uitproberen want ik kreeg een pakket met pastasauzen en curry’s toegestuurd.
Er zijn 4 verschillende pastasauzen en 4 verschillende curry’s:

  • pastasaus rode paprika en gedroogde tomaat
  • pastasaus tomaat en olijf
  • pastasaus gele paprika en gegrilde groente
  • pastasaus pompoen en chili
  • curry spinazie en courgette
  • curry tikka massala met maïs en gele paprika
  • curry rode paprika
  • curry bloemkool

Deze sauzen en curry’s zitten verpakt in een stevige pot (met hersluitbaar deksel) en hebben allemaal een inhoud van 475 gram. Dit is een goede hoeveelheid voor 3 à 4 personen.
De pastasauzen zijn stevig en zijn goed te mengen met allerlei verse groenten. Voeg nog wat pasta, aardappel, kip, gehakt, rundvlees of een vleesvervanger toe en je hebt een heerlijke maaltijd.

Ik combineerde de curry van spinazie en courgette met verse snijboontjes, champignons, lenteui, spekjes en krieltjes. Deze curry vond ik lekker gekruid.
De pastasaus met tomaat en olijf heb ik gecombineerd met verse lenteui en rode paprika.
Echt een saus voor liefhebbers van olijven want deze proef en ruik je duidelijk!
De curry van tikka massala hebben we gemaakt met basmati rijst en Thaise wokgroente. Door het vleugje kokos was dit toch wel mijn favoriete curry!
Mijn vriend vond de pastasaus met rode paprika en gedroogde tomaat de allerlekkerste! Hierbij maakte ik gehaktballen, voegde ik er Italiaanse wokgroenten en pasta aan toe.
Mijn ouders heb ik blij gemaakt met de andere sauzen en curry’s. Ook zij hebben het gecombineerd met verse groenten, rijst of pasta. Zij vonden de pompoen met chili erg verrassend!

Wil je deze pastasauzen, curry’s ook graag eens uitproberen? Je kunt ze vinden bij de vers gesneden groenten in de koeling van de Albert Heijn voor 2,99 euro.

Plaats een reactie