Gotcha – Weert

Op een donderdagmiddag even de deur uit voor een lunch bij de Gotcha in Weert. Hier kun je zowel terecht voor een lunch, diner of borrel.
Die middag zaten mijn moeder en ik op het overdekte terras. Na het bestellen van de drankjes en het vragen naar de lunchkaart, liet de jongeman van de bediening op zich wachten. Het duurde lang voordat we de kaart eindelijk in handen kregen en daarna moesten we ook nog even de andere bediening inschakelen om onze gerechten te bestellen.

20170803_124942[1]

20170803_124933[1]

Mijn moeder ging voor de Caesarsalade met daarbij brood. De salade bevatte Romeinse sla, kippendijtjes, spekreepjes, Parmezaanse kaas en croutons. Daarbovenop lag een zacht gepocheerd eitje! Aan kippendijtjes geen gebrek. Ze werden ook lekker gebakken.
De croutons waren ruimschoots aanwezig, eigenlijk iets te overheersend. Vooral omdat er ook nog zo’n groot kommetje stokbrood met heerlijke kruidenboter bij zat.
De Romeinse sla mocht daarentegen weer ruimer! Je bestelt tenslotte niet voor niets een ‘salade’! Verder was dit een prima bord! Mijn moeder heeft gesmuld!

20170803_131623[1]20170803_131703[1]

Ik ging voor het brood met carpaccio. Ik koos voor het bruine zuurdesembrood. En lekker dat dat was! Hoewel je het niet kunt zien op de foto, kreeg ik twee dikke sneden brood. Ze hadden een heerlijk krokante korst!
Er lag een flinke hoeveelheid carpaccio over het brood met daarbij de nodige Parmezaanse kaas, rucola en truffelmayonaise. De truffelmayonaise vond ik echt geweldig lekker!
Ik zou dit broodje carpaccio zo opnieuw bestellen! Helemaal top!

20170803_131631[1]

Lekker!

  • de carpaccio en kippendijtjes waren top
  • heerlijk zuurdesembrood
  • grote hoeveelheid stokbrood met kruidenboter bij de salade

Niet zo lekker!

  • hoeveelheid sla mag royaler in een maaltijdsalade
  • jonge bediening is niet alert genoeg

8enhalf

Gotcha, Beekstraat 49, Weert, http://www.gotcha-weert.nl/

Plaats een reactie