FOODBLOGEVENT februari 2016

Jawel hoor… het foodblogevent van februari 2016 gaat door op deze foodblog!
In november 2015 werd ik ook als winnaar gekozen en drie maanden later alweer!
Vorige maand ging het event op het foodblog ‘Anne Soofs kitchen and bakery’ door.
Het winnende recept was mijn avocadotorentje.
Omdat er zo weinig inzendingen waren, deed ik maar ‘even’ mee met mijn receptje. Heel verrassend dat ik ook nog als winnaar werd gekozen. Maar wel enorm leuk natuurlijk!

Nu heb ik een paar dagen nagedacht over een algemeen thema. Ik wilde graag een ingrediënt kiezen waar veel mensen gebruik van maken. En de aardappel vind ik ook meteen een echt winters product, denkend aan een heerlijke stamppot.
Hopelijk zijn er dan ook veel inzendingen voor dit thema.

aardappelsalade

Ik ga voor ‘de aardappel’ als thema!
Als ik door de nieuwste kooktijdschriften blader, gaat het vaak over de alternatieven van een aardappel. Zo word je overrompeld door recepten met quinoa, peulvruchten, bulgur, zilvervliesrijst… alsof de aardappel verbannen is!
En dat vind ik doodzonde!

Ik kijk enorm uit naar al jullie aardappelvarianten: gratin, aardappelmuffins, stamppot, chips, puree, salade, kroketten…
De zoete aardappel is trouwens uitgesloten.

De spelregels:

  • Verzin een lekker gerecht met de (gewone) aardappel in de hoofdrol!
  • Zet het recept op jouw blog en zet erbij dat je meedoet met het Foodblogevent februari 2016. Plaats ook een link naar deze blogpost.
  • Post hier een reactie en zet er ook de link bij naar je recept op jouw blog.
  • Heb je geen blog maar wil je graag meedoen? Stuur dan een e-mail naar info@lekkerhappen.com met je naam, recept en foto.
  • Meedoen kan tot en met 29 februari 2016. Begin maart maak ik de winnaar bekend op dit blog, Facebook en Twitter (@lekkerhappen)

 

Veel kookplezier!

17 gedachtes over “FOODBLOGEVENT februari 2016

  1. Lianne zegt:

    Leuk zo’n foodblogevent, misschien doe ik ook wel mee, eens kijken of ik iets zoets kan fabriceren met aardappel. Alleen vraag ik mijzelf af of dit klopt: “Begin december maak ik de winnaar bekend”, begin december pas?

Plaats een reactie