2016, een nieuw blogjaar!

Allereerst wil ik elke bezoeker van Lekker Happen alvast een gelukkig Nieuwjaar toewensen! Dat al jullie dromen in 2016 mogen uitkomen.

Ik wil jullie even meenemen naar mijn hoogtepunten van 2015.
Het was een fantastisch jaar…met veel uitstapjes en daarbij ook een heleboel overnachtingen bij Van der Valk.
Tijdens de zomervakantie reden we van het ene naar het andere hotel en ook tussendoor vonden we een weekendje om ergens te logeren. We hebben dit jaar dan ook 12 Valkhotels bezocht om er te overnachten.
Tijdens de herfstvakantie verbleven we een midweek aan de Belgische Kust, in hotel Rubens.
Een foodblogster moet dan natuurlijk ook restaurantjes testen en zo kwamen er dan ook een heleboel reviews voorbij op ‘Lekker Happen’.
Een gerecht waar het water me van in de mond loopt, is toch de chateaubriand. Zowel in Nootdorp als Arnhem, hebben we deze gegeten en was dit stuk vlees perfect bereid.

Ook in 2015 zijn we vaak sushi gaan eten! Restaurant ‘Izumi’ was onze favoriet dicht bij huis. Sinds mijn review in 2014 zijn we hier al vaak gaan eten. De panga mango curry is mijn favoriet geworden.

2015 was ook het jaar van de maaltijdboxen. Ik mocht er een heleboel uitproberen. Marley Spoon was de allereerste box die ik mocht testen en is ook mijn favoriet gebleven. Dat je zelf de gerechten mag uitkiezen, vind ik een groot voordeel. De werkwijze is wel gewijzigd ten opzichte van mijn review. De prijs is daarentegen wel scherper geworden.
Het leukste product dat ik het afgelopen jaar mocht uittesten, was toch wel de rode BK braadpan. Ik ben er enorm blij mee en hij zal nog vaak gebruikt worden!

Dit waren mijn bevindingen over het voorbije blogjaar. Ik hoop dat er in 2016 nog meer bezoekers mijn blog weten te vinden. En dat jullie mijn recepten ook leuk genoeg vinden om zelf eens uit te proberen.
Heb je dat gedaan? Laat dan zeker eens een reactie achter! Dat vind ik altijd leuk om te lezen.

Wist je dat?

  • de wortel-preisoep alweer op nummer 1 staat als best bekeken recept?
  • er in 2015 geen winactie georganiseerd werd maar daar binnenkort wel verandering in komt?
  • er in december de meeste nieuwe berichten op het blog geplaatst werden?
  • november de drukst bezochte maand van het jaar was?
  • Lekker Happen op Twitter, Pinterest, Instagram en Facebook te volgen is?

w meest bekeken producten

Best bekeken producten in het jaar 2015:

Cocio
AH stoommaaltijd
Belvita Breakfast
Honig macaroni ovenschotel
Jan Pannenkoeken
Original Spices Jonnie Boer
Proef Azië Lidl
Tante Fanny pizzadeeg
Marley Spoon maaltijdbox
kruidnoten

w meest bekeken recepten

Best bekeken recepten in het jaar 2015:

perline met rode pesto en gehakt
pompoenquiche met geitenkaas
slasoep met courgette
pastinaak en wortelen uit de oven
wortel-broccolisoep
rijst met kip en groenten
champignons met ketjapsaus
quiche met spek, ui en paprika
tosti met brie en honing
wortel-preisoep

w meest bekeken restaurants

Best bekeken restaurants in het jaar 2015:

De Kleine Historie – Eksel
Izumi – Weert
Etenswaard – Valkenswaard
Sushies – Neerpelt
Van der Valk – Arnhem
Mister Ribs – Neerpelt
Culinaire route – Maastricht
Haus Neuenhofen – Bruggen
Ikea – Heerlen
De Zwaan – Borkel & Schaft

 

 

 

Geef een reactie

