FOODBLOGEVENT november 2015

Vorige maand deed ik na lange tijd nog eens mee met het ‘Foodblogevent’. De blog ‘Elisabeths Kitchen’ organiseerde dit event met het thema ‘soep’.
Het leek me leuk om mijn rucolasoep in te zenden. En uit alle inzendingen werd mijn soep gekozen als winnaar.

Omdat de maand november een echte herfstmaand is, leek het me leuk om te werken met het thema ‘gerechten uit de oven’.

Ik werk zelf graag met de oven. Ik hou zelf van gratins, macaronischotels, pizza’s, quiches… maar bak je liever zoet? Dan mag je ook mee doen! Zolang je de oven maar gebruikt bij jouw gerecht!

  • Verzin een lekker gerecht met behulp van de oven.
  • Zet het recept op jouw blog en zet erbij dat je meedoet met het Foodblogevent november 2015. Plaats ook een link naar deze blogpost.
  • Post hier een reactie en zet er ook de link bij naar je recept op jouw blog.
  • Heb je geen blog maar wil je graag meedoen? Stuur dan een e-mail naar info@lekkerhappen.com met je naam, recept en foto.
  • Meedoen kan tot en met 30 november 2015. Begin december maak ik de winnaar bekend op dit blog, Facebook en Twitter (@lekkerhappen)
28 gedachtes over “FOODBLOGEVENT november 2015

    • Daisy zegt:

      Hoi Lindy,
      Het is gewoon een ‘wedstrijd’ die jaren geleden door iemand bedacht werd. Iemand begon met een thema te verzinnen waarbij iedereen zijn recept kon inzenden. Vanuit die inzendingen werd er een winnaar gekozen. Die persoon mocht weer een nieuw thema verzinnen op zijn blog. Zo gaat het al jaren… Op het einde van deze maand mag ik dus het beste recept kiezen. Die Blogger mag de nieuwe wedstrijd weer organiseren.

    • Daisy zegt:

      Leuk Johanneke,
      Ik moet heel erg wennen aan de kop die er nog aan zit. 🙂 Ik krijg toch zo’n ‘ocharme’-gevoel. Maar ja… kippetjes smaken wel heerlijk!
      Bedankt om hem in te zenden. 👍

Geef een reactie

