GETEST: Hello Fresh ontbijtbox

Twee weken geleden mocht ik de Hello Fresh 2-persoonsontbijtbox testen.
Hello Fresh kende ik al. Ze staan zowat op elke hoek van de straat en kwamen hier zelfs al aan de deur om hun producten aan de man te brengen. Ik mocht eind maart ook al hun maaltijdbox uitproberen voor dit blog.

Hello Fresh is een verdeler van maaltijdboxen en heeft nu ook een ontbijtbox in zijn assortiment.
Hierin vind je 3 makkelijke recepten om jouw gezonde ontbijt te bereiden.
Twee recepten kun je verder in de week nog eens een keertje bereiden want daarvan zijn de ingrediënten in dubbele hoeveelheid van aanwezig.

Bij Hello Fresh leveren ze op zaterdag, zondag of dinsdag. Je mag dus zelf de dag en het tijdstip bepalen. Ik had doorgegeven dat ik het graag op zondagavond (vanaf 19.30 uur) wilde laten leveren op mijn Belgische thuisadres. Een dag van te voren kreeg ik een sms met een bevestiging dat mijn pakket omstreeks 13.30 uur geleverd zou worden. Dat was een beetje een tegenvaller omdat ik mijn ouders moest inschakelen om het pakket in ontvangst te nemen. Het werd immers veel vroeger geleverd. Het uiteindelijke tijdstip van levering werd rond 11 uur ’s ochtends. Nog wat vroeger…

1-IMG_6525 1-IMG_6523 1-IMG_6517

De box werd mooi gekoeld afgeleverd. Er zat vers fruit in, yoghurt, pakjes met graanproducten, sapjes en eieren.  Alleen de mango, kiwi en avocado vond ik al te rijp aanvoelen. Toen ik mijn avocado eenmaal kon gebruiken was hij al voor de helft bruin. Dat vond ik wel jammer.
Maar ik was wel enorm blij met de recepten. Een recept voor een lekkere smoothie, een yoghurt met muesli en een omelet.

1-IMG_6531 1-IMG_6529

De recepten zijn goed beschreven op een mooie kaart. Bij het grote recept stonden er ook stap-voor-stap-foto’s bij. Maar eigenlijk was het ook prima te volgen zonder die foto’s. Het is tenslotte maar een ontbijtje.
Het is wel even kijken hoeveel je nodig hebt voor het recept. Zo kwam ik er dan ook achter dat er 5 maaltijden in zaten in plaats van 3. Twee recepten kun je op een andere dag nog eens maken.
Als extraatje zat er nog een fles perensap bij. Die vond ik nergens terug in de ingrediëntenlijst. Maar paste prima bij het yoghurtontbijt.

1-IMG_6557 1-IMG_6544 1-IMG_6540

De ontbijtgerechten smaakten erg goed. Lekkere producten en een goede hoeveelheid. Ik heb ervan genoten.
Voor het recept met de omelet moest ik wel wat vroeger opstaan omdat de oven ook nog moest voorverwarmen voor de broodjes. Je moet er dus wel wat je tijd voor nemen.

Het was erg leuk om deze box te mogen uittesten. Iets vroeger opstaan en wat afwas daarna maar dan heb je ook wat.

http://www.hellofresh.be

Een gedachte over “GETEST: Hello Fresh ontbijtbox

Geef een reactie

