De beurs – Neerpelt (4)

Nog een keertje een verslagje van de Beurs. De laatste keer toen ik geen verslagje deed, viel het tegen.
De sfeer tussen het personeel was nog altijd droevig (zie vorige verslagen) en het eten was ook niet alles.

Maar mijn moeder wilde graag nog eens een smos eten. Dus dat werd dan toch weer de Beurs.
Ik was zelf op zoek naar iets warms om te eten op de kaart. De menukaart is met bepaalde gerechten echt prijzig. Om iets goeds te kunnen vinden, moet je dus wat dieper in de beurs tasten.
Mijn oog viel, na veel wikken en wegen, op de kaaskroketten. Ik had ook zin in de dunne frietjes, het dommelgras. Dus dat bestelde ik erbij, samen met de mayonaise. Mijn moeder ging dus weer voor de smos, zoals ze wel vaker doet.

Mijn moeder en ik zaten ook weer aan ons vaste tafeltje, met uitzicht op de keuken. Het viel me op dat er dit keer een vrouw in de keuken aan het werk was. Ook de twee obers konden het vanavond met elkaar vinden. Fijn om dat eens te zien!

Na het drinken van onze drankjes kregen we onze bordjes voor ons neus.
Mijn moeder kreeg een goedgevuld bord voor haar neus! Zo heeft ze het graag!
Veel groenten tussen het broodje met een plak kaas en ham. En daarbij nog meer groentjes op het bord.

beurs1 beurs2 beurs3

Mijn bord bestaat uit twee mooie ronde kaaskroketten die op een beetje geraspte kaas liggen. Verder een flink kommetje cocktailachtige saus en een beetje salade. Er liggen zelfs frambozen en rode besjes in de salade. Lekker! Mijn kommetje dommelgras is goedgevuld.
De kroketten zijn heel goed gebakken, ook het dommelgras is erg lekker. De kroketten en frietjes dompel ik af en toe in mijn cocktailsausje. Heerlijk hoor!

Ik ben helemaal tevreden dit keer.
Mijn moeder is ook weer tevreden met haar overvolle bord.

Lekker!

  • goed gebakken kaaskroketten en frietjes
  • goed gevuld bord
  • fijn sfeertje

Niet zo lekker!

  • de prijzen op de kaart mogen iets milder

8

De Beurs, Kempenplein 19, Neerpelt, http://www.tuinhotel.be/content.php?hmID=1830&smID=1581

Geef een reactie

