Coffee & More – Heerlen

Coffee & More Heerlen opende in juni 2013 de deuren. Na het bezoeken van enkele meubelwinkels hadden we een beetje honger en zagen we de Subway.
Daar wilden we eerst een broodje halen maar bij binnenkomst viel ons oog op de kaart van Coffee & More.

coffeeandmore1

Het leek ons lekkerder om een schotel te nemen. En de schappelijke prijzen hebben ons overhaald.
Deze zaak zit dus samen met de subway in hetzelfde gebouw. Links subway, rechts de Coffee & More. Zonder tussenscheiding. Op elk tafeltje staat dus ook een menukaart van de Subway en Coffee & More.

De kaart van Coffee & More bestaat o.a. uit soep, tosti’s (ook met spelt- en maïsbrood!) maar ook lekkere schotels. De prijzen zijn heel netjes! Voor 7,95 euro heb je al een schotel. Wij bestelden na het drinken van onze drankjes tweemaal een schotel zuurvlees. We zijn tenslotte in Limburg en dat moet je dit ook zeker proberen!! Het ene bord bestellen we met friet, het andere met brood.

Even later krijgt mijn moeder te horen dat de friet bijna op is. Dus krijgt ze als tussenoplossing friet, aangevuld met een broodje. Dat vindt ze niet erg. Maar toch een beetje jammer…
Een tijdje later komen de borden. Twee goedgevulde borden. Het vlees in zo’n leuk kleurrijk pannetje. Mijn moeder krijgt een rood pannetje. En ik een zwart. Past perfect bij onze kleren van die dag! Is dat toevallig? 🙂

coffeeandmore2 coffeeandmore3

Ik maak foto’s en begin te eten. Maar na de eerste hap merk ik dat dit geen zuurvlees is. Ik vraag het even na aan de bediening. Hij ziet inderdaad meteen dat het goulash is. Hij zegt dat hij het meteen in orde wil maken met een nieuw bord maar dat hij dus geen nieuwe friet kan brengen. We vinden het voldoende als we gewoon een pannetje zuurvlees krijgen. Brood (en friet) zijn niet meer nodig. Die hebben we toch al en is voldoende. Hij laat onze borden goulash staan. Tijdens het wachten snoepen (ik durf het toch niet helemaal op te eten! *staat ook zo raar!*) we dus maar een beetje verder. Anders wordt het vast toch weggegooid.

Een 10 à 15-tal minuten later komen de pannetjes er weer aan.. Met de nodige excuses erbij! Tot wel 3 keer aan toe!

coffeeandmore4

Dan weer proeven! Wat lekker dat zuurvlees! Dat had ik gemist! Ik bedenk me dat ik dit toch zeker elk jaar eens moet gaan eten. Om de herinnering levendig te houden! 🙂 Heerlijk vind ik dat! Ook mijn moeder vindt het weer smaken. Al heeft de goulash uiteindelijk wel haar voorkeur.

We bestellen nog een rondje drinken…een water en cappucino. En die krijgen we ook nog gratis vanwege de vergissing. Echt vriendelijk!

We eten onze buikjes rond. Het heeft echt goed gesmaakt! En we zijn helemaal onder de indruk van de drie mannen die ons bediend hebben. Heel erg vriendelijk en attent! En hun vergissing werd ruimschoots goed gemaakt!

We komen hier zeker nog eens een keertje terug!

Lekker!

  • de vergissing werd helemaal goedgemaakt!
  • lekker eten
  • ruime porties tegen een mooie prijs
  • heel vriendelijke mannen in de bediening

Niet zo lekker!

  • jammer dat de friet op was!
  • iets lange wachttijd (terwijl het toch heel rustig was)

8

Coffee & More, In de Cramer 160, Heerlen, www.coffeeandmoreheerlen.nl

Geef een reactie

