En de winnaar is… Kookpunt Winactie

Eerst wil ik iedereen bedanken die meedeed aan deze winactie van de webshop van kookpunt.nl
Alle namen in de ‘namenkiezer’ ingegeven. Degenen die acties ondernomen hebben op Facebook en Twitter heb ik tweemaal vermeld in het systeem. Zodat hun kans op winnen groter werd…

Kijk hier wie de winnaar van de 50 euro is….

Proficiat!!
We nemen via mail contact op met de winnaar. Veel plezier met de cadeaubon.
Laat ons ook even weten wat je ervoor gekocht heb!

3 gedachtes over “En de winnaar is… Kookpunt Winactie

  1. Martine zegt:

    Jeeeeeee. Wat ben ik hier blij mee!!!! Ik ga volgende week eerst lekker op vakantie en dan ga ik daarna eens heerlijk snuffelen bij het Kookpunt. Ik zal nog even laten weten wat ik heb uitgezocht. Bij nader inzien denk ik dat ik nu alvast even ga voorsnuffelen 🙂

Geef een reactie

