WINACTIE (afgesloten): Cadeaubon kookpunt t.w.v. 50 euro

winactie

Lekker Happen bestaat deze maand 1 jaar en om dat te vieren, mag ik een cadeaubon weggeven van de grootste kookwinkel van Nederland, namelijk ‘Kookpunt’.

Deze 4000m² grote kookwinkel ligt in Rotterdam.
Voor mij is dat te ver om doodgewoon eventjes binnen te wandelen maar Kookpunt heeft ook een leuke webshop waar je allerlei leuke spullen vindt voor de beginner maar ook de professionele kok!

Na het kopen van mijn Zoku ijsmaker op hun webshop, weet ik ook dat ze een vlotte service hebben.
Ik had het de volgende dag al in huis!
Maar niet alleen voor de ijsjesmakers kun je hier terecht…
Ze verkopen er natuurlijk ook keukenmachines en foodprocessors van de bekende merken KitchenAid  en Magimix. Maar ook een pan van Lodge en De Buyer of een krachtige planeetmenger kun je hier bestellen.
Maar misschien verkies je liever een mooie bbq met deze warme temperaturen?
Dan is de Big Green Egg  wel iets voor jou! Kortom…genoeg keuze in deze kookwinkel!

Wil jij nu ook graag eens shoppen op kookpunt.nl ? Doe dan mee met deze winactie.
Lekker Happen verloot een cadeaubon van maar liefst 50 euro!

Hoe doe je mee met deze winactie?

  • Laat een reactie achter in dit artikel met een geldig e-mailadres.
  • Wil je meer kans maken? Like ons op facebook en deel de winactie. Volg ons ook op Twitter en retweet het bericht!

Meedoen met de winactie kan tot 12 augustus 2013!

34 gedachtes over “WINACTIE (afgesloten): Cadeaubon kookpunt t.w.v. 50 euro

  1. El zegt:

    Hartelijk Gefeliciteerd!! Lekker Happen bestaat 1 jaar!! Ik zou graag eens shoppen op kookpunt.nl met de (dan) gewonnen cadeaubon van maar liefst 50 euro.

  2. El zegt:

    Hartelijk Gefeliciteerd!! Lekker Happen bestaat 1 jaar!! Ik zou graag eens shoppen op kookpunt.nl met de (dan) gewonnen cadeaubon van maar liefst 50 euro. Uiteraard geliked op facebook en de winactie gedeeld.

  3. Hanneke zegt:

    Supergave actie. Wie wil dat nou niet. Iets nieuws voor je keuken of diners. Heerlijk zoeken tussen alle spulletjes om vervolgens in dubio te komen wat nu eigenlijk te kopen. En als je dan eindelijk wat hebt uitgezocht en besteld begint t wachten tot de postbode komt. Hmmm wat een heerlijk shoppen. En helemaal als het een cadeau is!

  4. sterrie zegt:

    Heb pas net jullie blog ontdekt, via twitter, en dan gelijk al meedoen een leuke winactie? Mag wel toch? 😉 hihi!
    En, natuurlijk gefeliciteerd met jullie 1-jarig jubileum!

  5. Martine zegt:

    Gefeliciteerd met je eerste verjaardag! Mijn zusje is kortgeleden bij het Kookpunt om de hoek gaan wonen, dus het zou natuurlijk leuk zijn daar met een kadobon naar binnen te kunnen lopen.

  6. Saskia Hanneman zegt:

    Hartelijk gefeliciteerd. Altijd lekker die recepten!! Oh en die bon die kan ik goed gebruiken!! Ik heb namelijk nog een wens, een extra kom voor mijn Kitchen Aid bv of een sauspan. Of iets van Zoku, met drie kids altijd handig. Te veel wensen zoals je ziet…..

  7. Melissa Souidy zegt:

    Gefeliciteerd met jullie 1 jarige bestaan! Met deze bon zou ik wat goede keukengerei aanschaffen. Zodat ik goede voorbereidingen kan treffen!

  8. daniellenoord zegt:

    Leuk!! Van harte met jullie mijlpaal!

    Ik zou er een mooie snijplankenset voor kopen met een goed mes 🙂 …. maar die Big Green Egg staat nogsteeds op onze verlanglijstje, dus het zou ook goed kunnen dat dit een mooie aanleiding is om die aan te schaffen!

  9. kora agema zegt:

    gefeliciteerd met het 1 jarig bestaan van jullie mooie site 🙂 ik heb genoeg leuke dingen gezien, die €50,- weet ik dus wel te besteden, ik zal zo retweeten op @Korasbakery 🙂

  10. Ruben Bourdeaux zegt:

    Die ijsjesmaker van Zoku ziet er bangelijk goed uit! Die wil ik wel hebben (is het niet voor deze zomer, dan wel voor de volgende of het tussenseizoen). 50 euro waardebon? Laat maar komen!

  11. Marit Jansen zegt:

    Gefeliciteerd met jullie 1 jarig bestaan! En een cadeaubon van het Kookpunt is natuurlijk zeer welkom. Echt een hele leuke actie. Nu duimen maar…

Geef een reactie

