GETEST: Zoku Quick Pop Duo Maker

De allereerste review op lekkerhappen.com en meteen van een erg leuk product!
Op kookpunt.nl bestelde ik deze Zoku Quick Pop Duo Maker.
Deze ijsjesmaker belooft om binnen 7 minuten een ijsje te maken zonder elektriciteit! Gekleurde ijsjes, ijsjes met verschillende laagjes en dit met sapjes, stukjes fruit, nootjes, yoghurt…

De Quick Pop Maker bestaat in drie types: een single, een duo en triple.
Met mijn versie kun je er twee tegelijkertijd maken. Volgens de informatie van de site kun je er wel zes ijsjes mee maken voordat je het apparaat terug in de vriezer moet zetten.

De Quick Pop Duo Maker is een modern ogend apparaat, een koelelement in wit en groen. Hierbij zitten vier kunststoffen lollystokjes en vier druppelvangers. Er zit ook een ‘supertool’ bij, een groene knop, waarmee je de ijsjes makkelijk los kunt schroeven.

zoku1

Ik plaatste het apparaat eerst 24 uur in de vriezer. Voordat ik het apparaat uit de vriezer haalde, zocht ik al mijn materialen bij elkaar zodat ik er vlug aan kon beginnen. Ik had geen speciaal sapje in huis gehaald voor mijn eerste test… gewoon een pakje fristi geopend om mee te beginnen. Als tweede vloeistof gebruikte ik kokosmelk, aangelengd met 2 eetlepels honing.

In dit filmpje heb ik de stappen kort samengevat voor een ijsje met twee kleurtjes… dan zie je meteen hoe makkelijk het is.

zoku12

Lekker!

  • eindeloos variëren met smaakjes
  • makkelijk in gebruik
  • leuk uitziend apparaat

Niet zo lekker!

  • het vriezen van het ijsje duurt best lang (8-10 minuten)
  • ontdooit toch vrij vlug (na vier ijsjes was hij al teveel ontdooid om een nieuwe lading te maken)
  • het ingieten van de vloeistof vraagt wat nauwkeurigheid (ik kocht er kleine maatbekertjes bij van de Xenos)
2 thoughts on “GETEST: Zoku Quick Pop Duo Maker

Geef een reactie

