Milise – Neerpelt

Vorige week aten mijn moeder en ik een hapje bij de Milise in Neerpelt.
We komen hier al vele jaren. Het ligt midden in het centrum en is dus een makkelijke tussenstop tijdens het doen van de boodschappen.
Het is geschikt om een kopje koffie te gaan drinken maar ook voor een hapje kun je er terecht.

De milise is vooral bekend als ijssalon en heeft meer dan 100 ijscoupes op de kaart staan.
Maar je kunt er dus ook terecht voor een pannekoek, pasta, salade, broodje…

Ik neem de laatste tijd vaak een spaghetti bolognaise. Maar dit keer bestelde ik nog eens een Toast Monopole. Dat was al zo lang geleden!
Dit is eigenlijk een op elkaar gestapelde toren van toasts die besmeerd zijn met een cocktailsaus. En belegd zijn met kippenreepjes, spek en champignons.
Rondom ligt er nog wat sla, tomaat, lentesalade en worteltjes.
Een flink bord vol en je hebt er dan ook goed mee gegeten!

Mijn moeder nam een salade met zalm. Ook weer een goed gevuld bord met groenten en wat fruit.
Zalm uit blik erop is jammer maar mijn moeder vindt het prima zo!
Bij deze salade wordt ook een broodmandje geserveerd met wat pakjes boter.

milise1

milise2

milise3

Lekker!

  • goede prijs-kwaliteit
  • genoeg keuze op de kaart
  • mooie porties

Niet zo lekker!

  • verse gerookte zalm zou ook lekker zijn

8

Milise, Koning Albertlaan 29a, Neerpelt, http://www.milise.be

Geef een reactie

