de Beurs – Neerpelt (2)

Vandaag weer even langsgegaan bij de Beurs in Neerpelt.
Mijn vorige post over de Beurs dateerde van 20 april.

Vandaag ging ik, samen met mijn moeder, even een lunchhap doen.
We gingen weer in ons vertrouwde hoekje zitten, dicht bij de kassa en tegenover de open keuken.
Even binnengluren is altijd wel leuk.

Mijn moeder bestelde een smos met groenten. En ik een panini ‘de beurs speciaal’…. niet wetende wat het eigenlijk inhield. Maar ik laat me verrassen.
We genieten eerst van de capuccino en het watertje. Na een tiental minuten krijgen we ons bord.

Rijkgevuld met heel veel groentjes. Mijn moeder had me al gewaarschuwd voor het volle bord en gelijk had ze!
De smos was goed gevuld met verse groentjes, ei, kaas en ham. En daarbij een mayonaise.

Ook op mijn bord een berg groentjes… daar begon ik dus ook mee.
Helaas ontdekte ik pas de klodder mayonaise (onder mijn panini helaas) toen ik het grootste deel van de rauwkost binnen had.
Op de panini, die bezaaid was met sesamzaadjes, lagen gesnipperde uitjes (wat glazig gebakken), warme tomaten, een cocktailachtige saus en een omelet.
Heerlijk warm uit de oven.

Het smaakte goed maar ik ben zelf niet zo’n omeletliefhebber dus heb ik toch nog wat laten liggen. De rest heb ik met veel smaak opgegeten.

De bediening aan het tafeltje was weer matig enthousiast. Er was ook wat wrevel merkbaar tussen het personeel.
Er werd tussendoor wat naar elkaar geroepen en de afwas werd op de toog ‘gesmeten’. Ook dit was vorige keer al merkbaar (met hetzelfde personeel).
Leuk entertainment maar klanten zouden dit niet mogen merken…

debeurs1

debeurs2

Lekker!

  • goed van smaak
  • ruime porties

Niet zo lekker!

  • de negatieve sfeer onder het personeel (bediening) is duidelijk merkbaar bij de klanten

8

 

De Beurs, Kempenplein 19, Neerpelt, http://www.beurs-neerpelt.be/

Geef een reactie

